Nowości

Witajcie i przepraszam Was za moją                            nieobecność.
Nie należę do osób, które lubią spędzać wakacje przed komputerem, dlatego mnie nie było. Postaram się wszystko nadrobić w tym poście :)
Do gry doszło nowe futerko - Przedstawiające... Hm... Nocną myszkę? W każdym razie ma ono związek z księżycem. Razem z nim doszły, specjalnie na zakończenie szkoły czapka i zwitek pergaminu. 

 Potem doszło piękne futerko - tym razem świecące, złote, słoneczne a także breloczek na ogon i ... MAJTKI!

Teraz przejdę do chyba najlepszej rzeczy z tych wszystkich                                      - EVENTU!
Myszki zgubiły się na bezludnej wyspie! Musisz przeszukać wyspę, by znaleźć tajemnicze miejsca z kawałkami wody - jeziorka, kałuże lub morza  i łów, by znaleźć wspaniałe przedmioty!
Wystarczy wybrać miejsce do łowienia i nacisnąć strzałkę w dół. 

W tym roku doszły do eventu 2 nowe przedmioty i jeden w sklepie do kupienia.

Oto jedna z dwóch mapek eventowych:
Macie od razu napisane gdzie należy łowić by zdobyć konkretną rzecz bądź title :)
 [z BLOGA MODLISZKI]  
Jest również do pobrania śliczna, nowa tapeta TUTAJ! Ja już mam ją ustawioną jako tło pulpitu ;D
Doszły również nowe przedmioty, które musicie sami odkryć. Powodzenia!

2 komentarze:

  1. A event trwa od tygodnia i budzi czasami negatywne emocje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, chociaż według mnie nie słusznie ;x Jedyne, co mnie denerwuje to to, że jak jest się szamanem a evencie to nie można zbierać save'ów ://

      Usuń